Monday, December 30, 2019

UPDATE: FAKE Kansas Coffee Insult To Police

Fast Food disrespect directed toward officers in this story that was downplayed during the holidays. Take a look:

Officer reportedly admitted hoax that started out as a hoax.

McDonald's coffee cup with vulgar message given to Kansas police officer: 'F-----g pig'

A police officer received an insulting message along with a coffee from McDonald's. A police chief from Kansas shared a photo of the coffee cup with a vulgar message written on the receipt. READ MORE ON FOXNEWS.COM It reportedly was given to one of his officers who had ordered the drink.

12 comments:

Anonymous said...

Well sounds like Kansas so whats the problem?

Anonymous said...

Use to be a KCK cop who wore a tie bar clasp that had a pig on it. I doubt he's be too butthurt to have got that cop. Fuckking pussy just catch the person who did it on a side street and deal with it.

Anonymous said...

Not against the law. Bad taste maybe but it's some of this so called free speech crap everyone likes to see just not when it comes back at them. I'm sure this cop has done his fair share of name calling.

Anonymous said...

9:51 has it right. That used to be the way to effectively deal with things. If people don't respect my authoritay, they can damn sure fear that authoritay. Back when beat cops walked the streets banging their night sticks on the street lamps, a tune up here and there to a criminal; that effectively eliminated most petty crime.

Anonymous said...


@9:56 Not against the law no, but it is against company policy. Oh and, what ever happened to your liberal diversity that would have called this a hate crime?????? You are a true IDIOT hows that for free speech.

Anonymous said...

And they pissed in the coffee too.

Get your coffee elsewhere.

Anonymous said...

10:15 you're the idiot, it isn't a hate crime. In fact just WTF are you even trying to say because you come off as a total retard with your whole statement. Oh by the way Fuck You!

Anonymous said...

^^^Not a hate crime, just hate.

Anonymous said...

You're sure about that? Sounds like you are assuming some bull shit that you know nothing about. Like a fucking dumb shit retard.

Anonymous said...

Yep, say the n word or Homo slur and the world falls to it's knees. Be hateful to anyone else and you are Society's answer to Super Man. Obama built the hatred for cops. Now everyone proceed to unicorn safe spot .

Anonymous said...

UPDATE: The officer made up the story:

https://fox4kc.com/2019/12/30/kansas-officer-resigns-after-making-up-coffee-cup-incident-police-chief-says/

Anonymous said...

Ha Ha, lying FUCKING PIG is unemployed. Serves FUCKING PIG right.