Wednesday, November 01, 2017

Triple Killing Aftermath: Historic Northeast Kansas City Suffers Spate Of Homicides

The quotient of killing continues to impact this urban core neighborhood and it's diverse mix of residents from restored mansions to apartments and rehabbed houses. Read more: Gun violence leads to three Historic Northeast homicides

14 Comments:

Anonymous said...

These must be historical killings then.

Anonymous said...

The only historic murder that matters is 154. Hopefully we get there by December 31.

Anonymous said...

And what is fake ass esquire doing about all of this????

Anonymous said...

^^Wow. To hope for murder? What kind of miserable human being are you? You are the worst piece of shit in the city. What a horrendous life-failure you must be. It's sad when you get comments like this from losers like 7:28AM. You see a person who life has passed by. No friends, no family, no social network whatsoever. You lash out with ignorance like this to try to fill the gaping hole in your soul. I pity you chump.

Anonymous said...


Something needs to happen in Northeast, it's one of the best areas in K.C. as far as location and the historic homes. You don't get that kind of quality in the buildings and homes today. If the mayor was worth a damn, he would have focused on this area instead of wasting everyone's money on 18th and Vine.

Hyperblogal said...

Meanwhile there are cops on streetcars... that makes me feel safe in Northeast.

Retro ROCKER said...

Clean Northeast up Many are drug and gang related,What about drug bust. The neighbors know who is dealing and I sure they report it. The cops don't want to detain illegal immigrants.

Anonymous said...

It’s only hood rats, not a big deal. Definitely no great loss. The more hood rats that are killed, the better our city is.

Bryan M. Stalder said...

LOL @ 8:32.

Chief Smith never put up the bat signal so I was just watching Stranger Things in my bat cave. If y'all want me to beat up all the bad guys, you gotta signal me first.

Anonymous said...

^^^ LOL! Nice one.

Don Cardinal said...

Some guy said lykins is the ghettoest section of NE,, add another one to the hilt. I said northeast Is on fiyah , there's gotta be about 20 murders there this year.

Anonymous said...

I was that guy^^^
As a kid growing up in northeast I used to ask my mom why our neighborhood never got any better. She told me every city needs a dump, a place to put its trash. I never asked that question again.

Anonymous said...

8:35---Get your kicks @ 136

Anonymous said...

We had drunk check points, why not gun check points. Oh wait, armed hood rats cost the city, a midtown drinker has money to take. Carry on......