Monday, June 12, 2017

Showdown: Sen. Moran Faces Outraged Golden Ghetto Kansas Town Hall Crowd

The fight over TrumpCare comes to Johnson County as the middle-class sound off against this D.C. Insider. Take a look:

Constituents confront Kan. Senator Jerry Moran at Lenexa town hall meeting

LENEXA, Kan. -- Kansas U.S. Sen. Jerry Moran faced a standing room only crowd Monday for his first town hall in Johnson County this year. Moran listened to constituent concerns about the Affordable Care Act and the proposed Republican replacement at the Lenexa Conference Center. "I have a lot to learn," Moran told those assembled.

20 Comments:

Anonymous said...

The worm is turning. LOL. You motherfuckers want to start whining now. You sons of bitches out there you're going to get everything you deserve every bit of it. Choke on it you fucking cunts. Oh you need a long transplant? That's a shame but not going to happen for you. Oh you have kids overseas fighting for this country? That's a shame but you voted for him and you're right he's out golfing right now he could give a flying fuck about your kids. LOL oh this is going to be great again you stupid cunt are the ones that voted him in. Enjoy I know I will

Anonymous said...

Oh just one more thing. Jerry Moran can't help you and even if he could he wouldn't. You're fucked hahaha hahaha

Anonymous said...

Pretty straight to the point comments above there. What I can't figure out is why that woman has her little chitlin still over in Afghanistan fighting Isis when Trump said he would take care of them and 30 days. Something isn't adding up. No no he doesn't care about your kids fighting for this country but like the comment above said you voted for him. You get what you get. You jackasses you really screwed the pooch this time. On the bright side mr. Trump will be out of office within six months then we'll have a good Christian man in mr. Pence in charge. Of course to the lady who needs a lung sorry to say but your shit out of luck but hey you're the one who voted for him you fucking moron. Yes mr.pents may I help you being the good Christian man that he is of course he'll have to ask his wife first. He'll need to check in with her on all decisions. LOL like I said you dildos really screwed the pooch this time.

Anonymous said...

All the same poster, all the same loser gibberish that no one takes seriously. Thanks for typing it all though!! :)

Anonymous said...


Bet not a single "constituent" voted for Sen Moran anyway -- likely most bused over from from KCMO..

repubs at work Monday

butthurt sore-loser Democrat snowflakes have time to go "protest" --fug 'em.

Anonymous said...

You're so welcome. Just sit back and observe and think about the loser gibberish in the next couple of months. Hell,think about it right now that lady's little chitlins probably signed up to the service to go fight Isis and knock them out in 30 days like Trump said he would do. I don't know how that fat fuck can even swing a golf club with all the blood on his hands. Yep 30 days boys how go get em!!!!! Keep your head stuck up your ass dumb fuck I don't give a shit. Your the loser. So is this every fucking Trump voter out there you people are fucking clowns. Not even worth fucking with. Just a group of pure ol'D loser idiots.

Anonymous said...

What in the hell are you smoking?

Anonymous said...

It's almost sad. You just can't let go of your hate for Trump. You don't even care that you don't make sense, but this is the new Dem platform. You have no issues, just semicoherent rambling, profanity, and wishful thinking about an impeachment that's never gonna happen.

Jobs up, stock market hitting record highs. Hurts don't it?:)

Anonymous said...

Haha I feel excellent! Loser.stick your head back up your ass so you can't see or hear what's happening,you goddamn Imbicil.

Anonymous said...

Moran is really Moron. He changed his name when he lived down to expectations.

Anonymous said...

3:43 is some ass lick. So tore up over dumbfuck Clinton. She tried twice and got her ass handed to her twice. Fucking snowflakes don't get it. People were tired of the same old shit in Washington. 3:43 must be on food stamps and what ever else he can get free. That's why he is wineing. Ain't gonna get the shit free no more, cry baby motherfucker. Go back to your sorry ass life, or cave you crawled out of. When Trump fixes shit then we might let you crawl back out, asshole.

Anonymous said...

^^^^God you are so fucking stupid. Did you proof read the mess of stupidity before you posted it? I bet you couldn't find the misspellings and grammatical errors if you tried. You are a typical Trumpkins, a hateful, stupid, rambling moron. I bet you're too fucking ignorant to be embarrassed by your stupidity.

Anonymous said...

Trump "guaranteed" plan to wipe out ISIS within 30 days has worked.they're all dead or imprisoned. I'm just waiting for him to tell us how & where this spectacular achievement went down.Anyone else ??
At least I know that any radical Islam killings taking place all over the globe is all just FAKE NEWS !! Yeah !

Everybody with me ?!?

Anonymous said...

+ infinity ^^

Anonymous said...

How many times do you need to have your ass handed to you Until you realize that you're a fucking retard?? I mean God damn.. go make a turd pie or something.

Anonymous said...

Do easy to spot those panzie metrosrexual tranny's homosexual agenda liberals . All they know how to do is bitch , moan , cuss , grab each other's crouch , make fake news and join the douchebag protest of the day , and be oh so gay and lesbian ¡?

Anonymous said...

^^^Almost as easy as spotting the triggered Diebel's tranny who just loves him some hipster ass. Right You GOP GOP????

Anonymous said...

Think that all the LIBERAL Democrat Snowflake HOMOSEXUALLY ABOUNDS TRANNY BITCHES love to gather at Diebels , easy to grab some metrosexual TRANNY groin , there is a great glory hole there , and the employees usually join in ¡! Skip down there 9:28 for a gay ol' time , BITCHES ¡!

Woody Pfister said...

Dude, don't know about you, but I'm one man that don't need no "long" transplant, you know what I'm sayin.

Anonymous said...

Come again,woody ? Seriously.